KKK - Korduma Kippuvad Küsimused, privaatsuspoliitika ja müügitingimused



Kuidas näha soodsamaid hindu toodetel?

Tuleb registreeruda kasutajaks (üleval kodulehe ääres on link "Registreeru kasutajaks"), mis on imelihtne. Ei küsita rohkemat, kui nimi ja e-post. Samuti ei ole vaja oodata mingit kinnitust e-posti aadressile. Sisselogimine on peale registreerumist automaatne.
Kui te soovite tooteid iluteenuse osutajana, siis soovitame registreeruda end FIE või ettevõtjana (eeldab rohkem andmete sisestamist), et saada suuremaid soodustusi ja eripakkumisi.



Miks siin tooted nii soodsa hinnaga on?

Kuna oleme hulgimüüja ja palju kaupu ostame otse kaubamärkide esindajatelt või tootjatelt erinevatest riikidest üle maailma siis saame pakkuda Teile alati parimaid hindu. Samas on meil ka igale tootele Parima Hinna Garantii, mis tähendab, et kui kuskilt on meiepoolt pakutavaid identseid tooteid võimalik osta soodsamalt kuskilt kauplusest Eestis, siis meid sellest teavitades saame 100% alati teha Teile sama või olenevalt siis tootest, ka parema pakkumise.



Kes saab registreeruda kasutajaks ja mis see maksab?

Registreeruda saab kasutajaks igaüks. Nii juriidiline kui ka füüsiline isik. Registreerumise protsess on ülikiire, lihtne ja Tasuta.



Kas internetis kuvatud hinnad on käibemaksuga?

Kõik meie e-poes kuvatavad hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
Väljaspoolt Eestit ettevõtjad, kes on käibemaksu kohuslased, saavad meilt kaupu soetada ilma käibemaksuta, lisades oma ankeedile välismaise aadressi ja seejärel VAT/TAX tunnuse.
Kui Teil on käibemaksu kohuslase number lisatud, kuvatakse automaatselt kõik hinnad Teile meie e-kataloogis ilma käibemaksuta juba enne ostukorvi lisamist.
Kauplustest kohapealt ilma käibemaksuta kaupu osta ei saa! Kehtib ainult ostudele, mis on sooritatud internetist ja kus on saaja riigiks välisriik.



Kuidas ja kas saan osta tooteid ning on neid võimalik ka kuskil näha või proovida?

Kaks võimalust:

Meie esinduskauplused Tallinnas ja Tartus on avatud 7 päeva nädalas. NB. Kauplustes ja e-poes võivad olla hinnaerinevused!
Esinduskauplustest saate sooritada oste, proovida ja näha tooteid ka ilma internetis tellimust esitamata. Kõik kaubad kohapeal. Kaup kohe kätte!

 

Või registreerides end e-poes kasutajaks ja lisades toote ostukorvi ning sooritades tellimuse interneti teel.

Osta saavad meiepoolt pakutavaid tooteid kõik. Nii professionaalid, amatöörid, salongid, kauplused ja e-poed. Müüme kõiki tooteid nii hulgi- kui ka jaemüügina.

Ettevõtetel soovitame enne ostu sooritamist registreeruda meie kliendiks.



Millal saan interneti teel tellitud kauba kätte?

Peale makse laekumist arveldusarvele saadame laosolevad tooted välja meie esinduskauplusest samal päeval või hiljemalt 2 tööpäeva jooksul. Kullerettevõte Eesti Post AS toimetab kauba Teile lähimasse postiasutusse 1-2 tööpäeva jooksul (Saadetised Eesti piires) ja 2-8 tööpäeva jooksul (Saadetised väljaspoole Eestit). ;Et kiirendada protsessi (peale meiepoolset kauba välja saatmist) võite igal järgneval päeval peale lõunat helistada "Eesti Post" oma asukoha postkontorisse ja küsida oma nimele või aadressile paki saabumist kas siis lihtpakina või tähitud kirjana.

Samuti saab meilt kaupu tellida kasutades Omniva, DPD või Itella SmartPOST pakiautomaatide teenust. Üldjuhul saate kauba kätte järgmisel või ülejärgmisel päeval soovitud pakiautomaadist.
Kui kaup ei ole Teile kohale jõudnud 2 tööpäeva jooksul peale "Tooted saadetud välja" teate saamist e-postile, siis palume ühendust võtta meie klienditeenindusega. Kontaktid meie kodulehel "KONTAKT" lingi all.

Palume enne tasumist kontrollida, et soovitud tooted on tellimusel ning arve saaja ja kauba saatmise aadress õige. Juhul, kui soovite olemasolevat tellimust muuta, saate teha uue tellimuse või siis saata meie klienditeenindusse teade, milliseid muudatusi soovite sisse viia.
Kindlasti lahendame ka hilisemad pretensioonid, isegi kui see on tingitud kliendi poolsest tähelepanematusest.



Kas ma näen oma tellimuse makse laekumist ja selle staatust?

Jah. Kui laekumine on toimunud, siis märgitakse see sama tööpäeva jooksul enne kella 17.00 Teie konto alla tellimustele staatuseks "Makse laekunud, pakkimine". Seejärel saadetakse üldjuhul samal tööpäeval ka kaup välja enne kella 17.30. Erandjuhtudel märgitakse laekumine järgmisel päeval või saadetakse kaup välja järgmisel tööpäeval kui tooted on laos olemas. Kui kaup saadetakse teele, tuleb Teile ka e-postile sellekohane teavitus.
 

Privaatsuspoliitika

1. Üldsätted

1.1. Käesolev privaatsuspoliitika reguleerib isikuandmete kogumist, töötlemist ja säilitamist käsitlevaid põhimõtteid. Isikuandmeid kogub töötleb ja säilitab isikuandmete vastutav töötleja PROstore24 OÜ (edaspidi andmetöötleja).

1.2. Andmesubjekt privaatsuspoliitika tähenduses on klient või muu füüsiline isik, kelle isikuandmeid andmetöötleja töötleb.

1.3. Klient privaatsuspoliitika tähenduses on igaüks, kes ostab andmetöötleja kodulehelt kaupu või teenuseid.

1.4. Andmetöötleja järgib õigusaktides sätestatud andmete töötlemise põhimõtteid, muuhulgas töötleb andmetöötleja isikuandmeid seaduslikult, õiglaselt ja turvaliselt. Andmetöötleja on võimeline kinnitama, et isikuandmeid on töödeldud vastavalt õigusaktides sätestatule.

2. Isikuandmete kogumine, töötlemine ja säilitamine

2.1. Isikuandmed, mida andmetöötleja kogub, töötleb ja säilitab, on kogutud elektrooniliselt või paberkandjal peamiselt kodulehe ja e-posti vahendusel või kauplustes kohapeal.

2.2. Oma isikuandmete jagamisega annab andmesubjekt andmetöötlejale õiguse koguda, korraldada, kasutada ja hallata privaatsuspoliitikas määratletud eesmärgil isikuandmeid, mida andmesubjekt otse või kaudselt kodulehel kaupu või teenuseid ostes andmetöötlejale jagab.

2.3. Andmesubjekt vastutab selle eest, et tema poolt esitatud andmed oleksid täpsed, õiged ja terviklikud. Teadlikult valeandmete esitamist peetakse privaatsuspoliitika rikkumiseks. Andmesubjekt on kohustatud andmetöötlejat viivitamatult teavitama esitatud andmete muutumisest.

2.4. Andmetöötleja ei vastuta andmesubjekti poolt valeandmete esitamisest põhjustatud kahju eest andmesubjektile või kolmandatele osapooltele.

3. Klientide isikuandmete töötlemine

3.1. Andmetöötleja võib töödelda järgnevaid andmesubjekti isikuandmeid:

3.1.1. Ees- ja perekonnanimi;

3.1.2. Sünnikuupäev;

3.1.3. Telefoninumber;

3.1.4. E-posti aadress;

3.1.5. Kohaletoimetamise aadress;

3.1.6. Elukoha aadress;

3.2. Lisaks eeltoodule on andmetöötlejal õigus koguda kliendi kohta andmeid, mis on kättesaadavad avalikes registrites.

3.3. Isikuandmete töötlemise õiguslik alus on isikuandmete kaitse üldmääruse paragrahv 6 lg 1 p-d a), b), c) ja f):

a) andmesubjekt on andnud nõusoleku töödelda oma isikuandmeid ühel või mitmel konkreetsel eesmärgil;

b) isikuandmete töötlemine on vajalik andmesubjekti osalusel sõlmitud lepingu täitmiseks või lepingu sõlmimisele eelnevate meetmete võtmiseks vastavalt andmesubjekti taotlusele;

c) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja juriidilise kohustuse täitmiseks;

f) isikuandmete töötlemine on vajalik vastutava töötleja või kolmanda isiku õigustatud huvi korral, välja arvatud juhul, kui sellise huvi kaaluvad üles andmesubjekti huvid või põhiõigused ja -vabadused, mille nimel tuleb kaitsta isikuandmeid, eriti juhul kui andmesubjekt on laps.

3.4. Isikuandmete töötlemine vastavalt töötlemise eesmärgile:

3.4.1. Töötlemise eesmärk – julgeolek ja turvalisus

Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.4.2. Töötlemise eesmärk – tellimuse töötlemine

Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – kuni klient avaldab soovi andmete kustutamiseks või vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.4.3. Töötlemise eesmärk – e-poe teenuste toimimise tagamine

Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – kuni klient avaldab soovi andmete kustutamiseks või vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.4.4. Töötlemise eesmärk – kliendihaldus

Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – kuni klient avaldab soovi andmete kustutamiseks või vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.4.5. Töötlemise eesmärk – finantstegevus, raamatupidamine

Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.4.6. Töötlemise eesmärk – turundus

Isikuandmete säilitamise maksimaalne aeg – kuni klient avaldab soovi andmete kustutamiseks või vastavalt seaduses nimetatud tähtaegadele

3.5. Andmetöötlejal on õigus klientide isikuandmeid jagada kolmandate isikutega, kelleks on näiteks volitatud andmetöötlejad, raamatupidajad, transpordi- ja kullerettevõtted, ülekandeteenuseid pakkuvad ettevõtted Andmetöötleja on isikuandmete vastutav töötleja. Andmetöötleja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

3.6. Andmesubjekti isikuandmete töötlemisel ja säilitamisel rakendab andmetöötleja organisatoorseid ja tehnilisi meetmeid, mis tagavad isikuandmete kaitse juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, muutmise, avalikustamise ja mis tahes muu ebaseadusliku töötlemise eest.

3.7. Andmetöötleja säilitab andmesubjektide andmeid sõltuvalt töötlemise eesmärgist, kuid mitte kauem kui 10 aastat.

4. Andmesubjekti õigused

4.1. Andmesubjektil on õigus saada ligipääs oma isikuandmetele ning nendega tutvuda.

4.2. Andmesubjektil on õigus saada informatsiooni tema isikuandmete töötlemise kohta.

4.3. Andmesubjektil on õigus täiendada või parandada ebatäpseid andmeid.

4.4. Kui andmetöötleja töötleb andmesubjekti isikuandmeid andmesubjekti nõusoleku alusel, siis on andmesubjektil õigus igal ajal nõusolek tagasi võtta.

4.5. Andmesubjekt saab õiguste teostamiseks pöörduda e-poe klienditoe poole aadressil info@prokosmeetika.ee

4.6. Andmesubjektil on oma õiguste kaitseks võimalik esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile.

5. Lõppsätted

5.1. Käesolevad andmekaitsetingimused on koostatud kooskõlas Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) nr 2016/679 füüsiliste isikute kaitse kohta isikuandmete töötlemisel ja selliste andmete vaba liikumise ning direktiivi 95/46 / EÜ kehtetuks tunnistamise kohta / EÜ (isikuandmete kaitse üldmäärus), Eesti Vabariigi isikuandmete kaitse seadusega ning Eesti Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktidega.

5.2. Andmetöötlejal on õigus andmekaitsetingimusi osaliselt või täielikult muuta, teavitades andmesubjekte muudatustest kodulehe www.prokosmeetika.ee kaudu .

chatTrigger
phoneTrigger questionTrigger
questionSvg

KKK

Kõikidele tähtsamatele küsimustele leiate siit vastuse. Kui midagi jääb ebaselgeks, siis kirjutage või helistage meile

Küsimus tellimuse kohta

Svg
  • Mulle ei ole tellimuse kinnitust tulnud
    Kui kinnitust ei tule, siis Teie tellimus on ikka meil registeeritud ja sellepärast muretsema ei pea. Palume kontrollida oma e-posti rämpsposti ja spam kausta, vahest lähevad kirjad ka sinna. Kui siiski ei leia, siis võite soovikorral võtta meiega ühendust pakkimine@prokosmeetika.ee.
  • Kuidas näen oma tellimuse staatust ja tean kas kaup on välja saadetud?
    Tellimuse staatus saadetakse Teile e-posti aadressile, kui kaup on teele saadetud. Samuti registeeritud kliendid näevad sisse logides tellimuste ajaloo alt oma tellimusi ja nende staatuseid. Lisainfo tellimuse kohta: pakkimine@prokosmeetika.ee või telefonil: 55537452
  • Kui tellimuse staatus on kauba ootel, mida see tähendab?
    Kauba ootel staatus tähendab, et mõni toode oli laost otsas (tavaliselt on seljuhul ka e-poes näha maksimaalne tellimise aeg, kuid ldjuhul tuleb kaup kiiremini) ja iga hetk peaks jõudma ja seejärel saadetakse kaup teele.
  • Kas ma saan tellitud toote tagastada?
    TÄHELEPANU: Tervishoiu- ja hügieeninõuete tõttu ei saa tagastada ega vahetada kosmeetika tooteid. Tagastada saab vaid e-poest ostetud tooteid, mis on pakendatud nii, et neid pole olnud võimalik avada. Kauplustest ostetud tooteid ei saa tagastada.
  • Kas minu tellimus on välja saadetud?
    Kui tellimus saadetakse meie laost Teile välja, siis tuleb koheselt teie e-posti aadressile sellekohane teade, kui e-posti aadress on sisestatud Teil õieti. Palume kontrollida ka oma rämpsposti kausta. Samuti näete tellimuse staatust sisse logides oma kontole ja "Tellimuste ajalugu" lingi all.
  • Kui kaua pean oma tellimust ootama?
    Kui kaup on meil Tulika kaupluse laos ja tellimus on tehtud enne kella 12.00, siis saadetakse need üldjuhul välja samal või järgmisel päeval. Kui juhtub, et kaup on laost otsa saanud või see asub meil teistes kauplustes, kust on vaja see lattu tellida, siis võib väljasaatmisega minna kauem aega olenevalt siis, millisest linnast ja linnaosast seda tuleb saata. Üldjuhul saadetakse sellekohane info Teile e-posti aadressile, kui kauba väljasaatmine viibib rohkem kui 5 päeva. Lisainfot saate alati küsida tööpäeviti 8.00-17.00 meie pakkimise osakonnast telefonil: 55537452

Minu konto kohta küsimused

Svg

Küsimus toodete ja hindade kohta

Svg
  • Kas ma saan osta tooteid ilma käibemaksuta?
    Kui tegemist on juriidilide või füüsilise isikuga, kes asub Eestis, siis ilma käibemaksuta tooteid meilt osta ei saa. Kui ettevõte (juriidiline isik) asub väljaspool Eestit ja temal on olemas kehtiv käibemaksukohuslase number ning kaup, mille tellite e-poe kaudu saadetakse Eestist välja, siis on võimalik tooteid meilt osta ilma käibemaksuta, kui teavitate sellekohasest soovist meid e-posti aadressile info@prokosmeetika.ee enne tellimuse tegemist.

Vastust ei leitud. Sisesta teine otsingusõna või võta meiega ühendust.

Cross